Kvartalsrapport 3 (juli-sep)

Det känns inte som att jag läst någonting de tre senaste månaderna! Men det har jag ju ändå gjort, bara inte lika mycket som under rekordmånaden juli. Totalt har det blivit 20 böcker under årets tredje kvartal.

Från 20-listan har jag läst 4 böcker och är nu uppe i 11 totalt, men bara en i augusti och ingen i september så jag har ändå kommit av mig lite. När det gäller att minska antalet olästa böcker ligger jag på minus 12, och det beror mest på rensningen jag gjorde i augusti. Men det innebär i alla fall att jag nu har mindre än 300 olästa böcker i hyllan, hurra! Totalt har jag läst 69 böcker, mitt mål är 75 böcker i år och det kommer ju inte bli något problem med ett helt kvartal kvar.

När jag tittar tillbaka på vad jag läst är det egentligen bara Jellicoe road som var riktigt bra. Den drunknande förstörde jag genom att läsa i för små portioner, drog ut läsningen på för många dagar. One day var bra, men jag blev inte helt begeistrad ändå.

Det här inlägget postades i Av Dolly, Läsplanering & summering. Bokmärk permalänken.

Kommentera

