Höstens andra paket från Sekwa!

Igår kom höstens andra paket från Sekwa förlag. Paketet innehöll det här:

Vi ses på Place de la Sorbonne, handlar om förhållandet mellan mor och dotter. Tatiana de Rosnay har kommit ut på svenska förut, men jag har varken läst Bumerang eller Sarahs nyckel. Det här är i alla fall en historisk roman, utspelar sig i Paris när Napoleon III regerade. Paris är under förvandling.

Vi ska till Skåne på bröllop i helgen. Flyger ner, så det lär inte bli supermycket lästid, men jag är sugen på båda och någon av dem får nog följa med till Skåneland.

Jag diggar Sekwa förlag, men de skulle verkligen behöva uppdatera sin hemsida! Dock är de föredömligt aktiva på Facebook, så gilla deras sida på FB för att få info om vad som händer.

Det här inlägget postades i Allmänt & övrigt, Av Dolly och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Höstens andra paket från Sekwa!

  1. Fru E skriver:

    Hoppas att Tatiana de Rosnays bok kommer i min brevlåda idag… Jag älskade Sarahs nyckel, tyckte om Bumerang, så jag ser verkligen fram emot hennes senaste.

  2. Josefin skriver:

    Tack för tipset! Jag gillade Sarahs nyckel (men slutet var kanske lite väl?!) och skulle gärna läsa mer av denna författare.

  3. EvaP skriver:

    Vad tyckte du om ”Huset du älskade”? Jag är nyfiken på den.

Kommentera

