Tomt i brevlådan. Jag vill ha min bok!

Det är sällan jag beställer nyutgivna böcker, och det är ännu mer sällan som jag ”bokar” böcker innan de ens kommit ut! Men Jonas Karlsson är speciell, hans nya vill jag ha direkt, så jag klickade på ”boka” redan för en månad sen. Och så händer det som inte får hända! Idag är utgivningsdagen och den har inte kommit, den har inte ens skickats, boken är försenad! Bu! Jag som hade sett fram emot att sluka Jonas Karlssons nya novellsamling i helgen. På Bokus står det ”kommer snart. Skickas inom 2-5 dagar”. Jag vill ha min bok nu!

Uppdatering 23/09 11.48: nu står det ”Köp. Skickas inom 1-2 dagar” på Bokus, men min bok är inte skickad än! Bu!

Det här inlägget postades i Av Dolly, Bokshopping och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

