Om att ge bort böcker

Jag ger rätt ofta bort böcker i present, både när folk fyller år och som gå-bort present. Jag gillar ju böcker, och vill gärna sprida dem vidare. Det är inte allt jag ger bort böcker jag vet är bra, många gånger är det rena chansningar och böcker jag hört ska vara bra.

En sak som är bra med att ge bort böcker är att det är ganska lätt att göra rätt snygga paket av dem. Det här paketet knåpade jag nyss ihop:

Tyvärr ska det packas ner i en resväska innan mottagaren får det, så det lär inte vara riktigt lika snyggt när hen får det.

Det här inlägget postades i Allmänt & övrigt, Av Dolly. Bokmärk permalänken.

Kommentera

