Bokpackning

Nu sätter jag mig i bilen och åker mot båten. Blir borta i två veckor. Det här är vad jag tar med mig:

Och nej, jag kommer inte hinna läsa alla. Kanske inte ens hälften. Men jag ska tillbaka till samma plats vid midsommar, och stanna två veckor till. Överst ligger Vända blad, senaste boken från Sekwa förlag. Lolita började jag läsa i juni förra året, och kom inte särskilt långt. Jag har inte bestämt mig, men jag kanske ger den ett nytt försök i år.

Det här inlägget postades i Allmänt & övrigt, Av Dolly. Bokmärk permalänken.

Kommentera

