Vatten, kärlek och olyckor

Dolly skrev om Cap Esterel i januari och jag plockade upp den nu som en del av vårt tema: Läsa ur varandras bokhyllor. Jag kan inte säga annat än att jag håller med Dolly helt och fullt!

Alltså, den lyfte aldrig. Påminde väldigt mycket om Happy Sallys disposition och tja. Jag vet inte. Den lärde mig ingenting nytt. Tre historier som ibland var så korta att det var svårt att veta vems huvud vi var i nu.

Kan inte säga att jag rekommenderar den till någon. Tyvärr. Men förlaget, Thorén&Lindskog (TL= Tysk litteratur) verkar charmiga!

Titel: Cap Esterel
Författare: Tanja Langer
ISBN: 978-91-978106-4-7
Antal sidor: 133

Det här inlägget postades i Av Sofia, Debutant, Förlag, Recension, Roman och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

