En novellix av Jonas Karlsson beställd

Läste om det nya förlaget Novellix hos Bokhora. Jag gillar konceptet, och jag gillar att de ger ut en ny novell av Jonas Karlsson! Beställde precis.

Jag verkar dock hänga upp mig på priser dessa dagar*. 29kr för 32 sidor, när jag kan få 269 sidor noveller av samme författare för 39kronor. Så jag vet inte om jag kommer testa nya författare, men ger de ut nytt av författare som redan är favoriter hos mig kan jag nog tänka mig att slå till igen. I butikerna (boklådor och Pressbyrån) ska de visst kosta två tjugor.

*Kan ju bero på att jag idag fick sista studiemedlet för terminen, ca1300kr, och inte ska jobba i sommar.

Det här inlägget postades i Av Dolly, Bokshopping och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En novellix av Jonas Karlsson beställd

  1. Ping: Spår i snön av Jonas Karlsson | Två träd i en bokskog

  2. Ping: Fru E:s böcker » Blog Archive » Lunch nr 3

Kommentera

