Läsning pågår, faktiskt

Det är lite tyst här för tillfället. Det beror inte på att vi inte läser, jag vet att Sofia är djupt inne i Murakamis senaste (och jag väntar med spänning på hennes recension) och jag har i veckan avslutat första boken i vårt tema och ska skriva om den snart.

Just nu är jag försjunken i Nattfjäril av Jessica Kolterjahn. Vi läser den i bokklubben, på måndag ska vi ses och då ha läst till sidan 144. Jag vill inte att den ska ta slut! Jag sökte lite för att se om det är något nytt på gång av Kolterjahn, debuten kom 2007 och nästa 2009. Hittade fram till hennes fina websida och hennes blogg, på den senare kan man läsa att hon håller på och skriver på nästa roman och att hon siktar på att få den klar i år. Hurra!

Jag tror och hoppas att det blir lite mer liv och rörelse här framöver.

Det här inlägget postades i Allmänt & övrigt, Av Dolly. Bokmärk permalänken.

Kommentera

