Påskläsningen säkrad

Nu är påskläsningen säkrad, och det blir inte påskekrim! Läser jag deckare så blir det på sommaren när de är så varmt att man inte orkar nåt annat.

Nej, 3 maj kommer Nicole Krauss till Stockholm. Vi ska gå och lyssna på henne på Internationell författarscen, och innan dess vill jag ha läst den nya Det stora huset. Reserverade den på bibblan, och är först i kö, men den kommer aldrig. Så nu har jag beställt den för att vara säker på att hinna läsa den före tredje maj, den lär komma i veckan och blir således min påskläsning!

Det här inlägget postades i Av Dolly, Bokshopping. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Påskläsningen säkrad

  1. Liolej skriver:

    Låter som en strålande idé! Jag har precis läst ut Kärlekens historia och nästa bok av henne blir Mannen utan minne. Och ännu längre fram blir det förmodligen det stora huset! Har läst om den och tycker historien verkar bra, ska bli intressant att höra vad du tyckte. Både om boken och författarbesöket : )

    //Liolej

  2. Rebecca skriver:

    hej jag har just läst igenom din/er blogg om ryssland! bra läsning och bra tips för jag åker till moskva och peter om två dagar! Utifrån bloggen verkade det som att du bott där en längre tid, så om du känner någon där eller bara har något generellt gott råd skicka mig ett mail jag åker dit själv och är lite lagom lost :) , en bok ni borde läsa om ni inte redan läst den är roman med kokain av M. Agajev, lågmäld och inrensiv och extremt bra.

Kommentera

