Tankar om..

20110414-042938.jpg
Har inte läst nått på evigheter. Eller, jag har börjat och inte fortsatt.

Igår pallrade jag mig iväg till apoteket. Och i centrum ligger ju också biblioteket. Tänkte att Äntligen! det får bli de resterande delarna av Mina drömmars stad. Men, de var bestämt utlånade… Jag skyller på Jan Guillou som tipsade om dem på Babel. Jag är dock inte främmande för att bege mig till ett annat bibliotek för att få tag på böckerna!

Nu blir det istället ryskt sekelskifte. St Petersburg och silverålderns poeter! På Nevas stränder av Irina Odojevtseva på balkongen.

Det här inlägget postades i Av Sofia och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

