Hejdå bibblo-böcker!

Jag har samlat på mig en del bibbloböcker senaste veckorna, och nu ligger de utspridda i huset så vart jag mig än vänder ser jag en bibblobok (nästan i alla fall, toa och badrum är hittills riskfritt att besöka). Jag har märkt senaste dagarna att de där böckerna stressar mig. Och dessutom har jag fått förvarningsmejl om att ett par ska tillbaka (jag har lånat om alla gånger som går på vissa). Det blir att jag inte fokuserar på någon läsning alls. Så idag åker alla bibbloböcker tillbaka till bibblan! Även The finkler question som jag är riktigt sugen på. Den står ju kvar, så jag kan låna den igen.

Det här inlägget postades i Allmänt & övrigt, Av Dolly. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hejdå bibblo-böcker!

  1. Marie skriver:

    Känner igen mig till 100 procent (och borde inte låna).

    • Dolly skriver:

      Ibland behöver man en timeout, jag ska försöka hålla mig borta från bibblan månaden ut och fokusera på böckerna som finns hemma i bokhyllan!

Kommentera

