Bibliotek att tycka om: Film&musik, Kulturhuset

När Bibliotek kulturhuset blev Bibliotek plattan blev jag lite besviken. Visst är det fint där nere, nytt och fräscht, men det är rörigare och inte lika mysigt. Dessutom kändes det som lite titlar, och var tog musiken vägen?

Idag skulle jag dit för att låna en film, gick runt och letade ett bra tag för att sedan fråga personalen efter filmavdelningen, fick veta att den var på plan 2. När jag kom upp dit fick jag en aha-upplevelse, gamla biblioteket finns ju kvar, fast det blivit Film&musik-bibbla. Jag hade lite bråttom så jag letade reda på filmen jag skulle låna och gick inte runt så mycket, men jag hann se att det fanns ganska mycket musik, en hel del filmer och relativt mycket noter. Dessutom fanns det två el-pianon! Bibliotek att tycka om!

Det här inlägget postades i Allmänt & övrigt, Av Dolly. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Bibliotek att tycka om: Film&musik, Kulturhuset

  1. enligt O skriver:

    Hej Dolly!

    Kul att du vill vara med i bloggstafetten. Din publiceringstid är 13.00, hoppas att det funkar. Det finns några kvällstider kvar om Sofia vill ha en. Mer info kommer.

Kommentera

