Nu är dom här!

Igår när jag kom hem låg ett ganska tjockt paket från Bokus i brevlådan, det innehöll den där beställningen jag gjorde förra helgen. Fina färgade ryggar:

Och så här fint blir det om man lägger ihop dem med framsidan uppåt:

Det här inlägget postades i Av Dolly, Bokshopping. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nu är dom här!

  1. Där rök min sista viljestyrka till att kunna motstå serien tror jag. Alla som jag sett har varit snälla och visat böckerna var för sig ;-) Helt missat det samlade omslagsmotivet

  2. Dolly skriver:

    Ber så hemskt mycket om ursäkt ;)

    Jag visste faktiskt inte heller att de blev så snygga ihop, det blev en glad överraskning när jag packade upp dem igår.

  3. Josefin skriver:

    Fantastiska! Vill ha! Kanske ska beställa… Man fyller ju faktiskt år ibland också, det gör man ju faktiskt… :)

Kommentera

