Lagd beställning ligger

Ja, lagt kort ligger, heter det ju. Nu har jag gjort en beställning jag funderat på att göra ganska länge. Det som gjorde att jag faktiskt gick från att tänka på att jag borde göra det, till att faktiskt göra var att Sofia just nu läser första boken i serien. Än så länge ångrar jag mig inte…

Jag har beställt hela Per Anders Fogelströms stad-serie! Jag gillar faktiskt Bonniers pocketupplaga, så här ser första boken ut:

Det här inlägget postades i Av Dolly, Bokshopping och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Lagd beställning ligger

  1. mariasbokliv skriver:

    Det är fina omslag på den utgåvan. Jag köpte serien inbunden på en bokrea för några år sedan Än har det inte blivit nån omläsning men den dagen jag vill så väntar de på mig i hyllan.

  2. Fru E skriver:

    Jag har dom i inbundet, oläst. Köpte på mig på en rea en gång i tiden. MÅSTE läsa, helt klart. Tack för påminnelsen!

  3. Agnes skriver:

    Jag gjorde samma sak efter att ha läst första boken :) Sen sträckläste jag hela serien. Mycket mycket bra!

  4. Ping: Nu är dom här! | Två träd i en bokskog

Kommentera

