Seg slutkläm

Hela veckan har gått åt till läsning av bokklubbsboken Nordkraft, och jag har gillat ganska mycket. Första delen var lite för lång och utdragen, andra delen var riktigt bra! men sista delen som jag precis påbörjat är betydligt långsammare. Jag har 80 sidor kvar, jag hoppas jag kan klämma dem idag, så att jag får påbörja läsningen av Murakamis Fågeln som vrider upp världen någon gång, längtar!

Det här inlägget postades i Allmänt & övrigt, Av Dolly. Bokmärk permalänken.

Kommentera

