Redan halvvägs!

Det går riktigt bra med första tegelstenen (Nordkraft av Jakob Ejersbo), jag är redan halvvägs trots att det varit en helg med ganska lite lästid. Nu är det ny vecka och jag hoppas på riktigt mycket tid till läsning, och hyser därför stora förhoppningar om att läsa ut Nordkraft innan (arbets-)veckans slut och således hinna sluka de första 149 sidorna i Fågeln som vrider upp världen innan Kulturradions bokcirkels första samtal (som äger rum på måndag 21/3 kl.14:25). Jag tänker försöka läsa efter bokcirkelns schema, det gick inte alls vägen med Jane Eyre i höstas, då halkade jag efter redan andra veckan, men förutsättningarna för att jag ska hänga med i år är något bättre.

Det här inlägget postades i Allmänt & övrigt, Av Dolly. Bokmärk permalänken.

Kommentera

