Är redo för mars

Jaha, nu är det mars. En månad jag ser fram emot med lite skräckblandad förtjusning, det kan ju bli alldeles underbart med sol och vårkänslor, men det kan ju likaväl bli grått och slaskigt. Förmodligen blir det en kombination, men jag hoppas på övervägande sol och vårkänslor!!

I mars ska jag ju läsa krigs-litteratur, men för att jag inte ska ruttna totalt ska jag varva det med älskade MURAKAMI! Det är ju mars, och tajm för Kulturradions bokcirkel. Till första ”träffen” (21/3, så det kanske är lite väl tidigt att börja nu…) ska man ha läst 150 sidor.

Jo, men jag känner mig redo för mars, och förhoppningsvis blir det inte pannkaka av alltihopa!

Det här inlägget postades i Av Dolly, Läsplanering & summering. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Är redo för mars

Kommentera

