Håller för ögonen bäst jag kan!

Alltså, det här med bokrean. Jag försöker undvika alla inlägg av er fellow bokbloggare som tipsar om vad man ska ”fynda” på bokrean. Jag vill inte i år! Det skulle kunna förstöra min plan, att minska antalet olästa i bokhyllan, totalt. Därför håller jag för ögonen och klickar på nästa i feedern.

Men, jag har faktiskt gjort en beställning. Dock inte skönlitteratur, utan kokböcker till köket, och där finns inga restriktioner (än så länge). På Adlibris kan man fynda kokboken från programmet Halv åtta hos mig för 89kr. Och för att paketet inte skulle bli så tomt slängde jag med en bok om tårtor för 55kr. Om det inte vore för att boken redan står i köket skulle jag även lägga med Per Morbergs kokbok.

Nu ska jag bara försöka undvika de fysiska boklådorna under rea-perioden så ska det här nog gå bra!

Det här inlägget postades i Av Dolly, Bokshopping. Bokmärk permalänken.

Kommentera

