Just nu…

Tar och fyller i just-nu-enkäten som Dolly redan fyllt i:

JUST NU…

Läser jag: Månadens bokklubbsbok Solvisaren av Maarten t’ Haart
… och tycker: att den var bättre på tåget. Väl hemma i föräldrarhemmet dras jag till mina gamla favoritböcker i bokhyllan. Med en bibliofil far hittar man också alltid nån ny bok inklämd bland massorna man inte sett förut.
Lyssnar jag på: The Mary Onettes
Tittar jag på: hundarna. En springer runt och gnyr, den andre sover lugnt bredvid mig.
Känner jag: att jag fått mycket produktivt gjort.
Önskar jag: att mina föräldrar hade lite fler tesorter hemma.
Längtar jag efter: vår! pubquiz på söndag och fika med efterlängtade vänner

Det här inlägget postades i Av Sofia, Läsplanering & summering. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Just nu…

  1. Mmm…. Allen Ginsberg! Det gillar jag :)

Kommentera

