Just nu-enkät från Dark Places

Helena på Dark Places har knåpat ihop en just nu-enkät, och det känns väldigt passande att fylla i från sjuk-soffan!

JUST NU…

Läser jag: Solvisaren av Maarten ‘t Hart
… och tycker: att den är sjukt seg. Det händer sällan något som för historien framåt. Språket känns många gånger taffligt, kan mycket väl bero på översättningen.
Lyssnar jag på: MAIA HIRASAWA!! och låtarna från programmet Så mycket bättre.
Tittar jag på: Senaste dagarna har jag tittat på mer TV än jag gjort hittills i år, för att få tiden att gå när jag inte lyckats somna. Det har blivit en hel del matlagningsprogram, serier och byggprogram…
Känner jag: osäker på om jag är kry, men än så länge känns dagen lovande. Har dock väldigt ont i nacken :(
Önskar jag: att jag inte varit sjuk sen i söndags, så att jag inte låg efter så mycket med plugget. Ska jag vara lite mer realistisk i mina önskningar så önskar jag att jag nu är frisk och att veckans sista dagar blir effektiva.
Längtar jag efter: att vara i kapp, så jag kan lägga mig på soffan och nöjesläsa!

Eh, det blev ju inte så positiva svar. Men jaja, det är så det är just nu.

Det här inlägget postades i Allmänt & övrigt, Av Dolly. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Just nu-enkät från Dark Places

  1. Ping: Just nu… | Två träd i en bokskog

Kommentera

