Just nu läser jag:

Det har inte alls blivit så mycket läst den här helgen som jag önskat. Jag har behövt (och i viss mån även velat) prioritera andra saker. Nu borde jag egentligen sy gardiner, vi har sex fönster, i två finns det gardiner men de är allt för juliga, jag vill ha våriga gardiner. Igår sick-sackade och tvättade jag tygerna, men jag har inte ork och lust att göra gardiner av dem idag.

Så nu lägger jag mig på soffan och läser Paul Austers Osynlig i en timme, innan vi ska iväg och träna. Jag är halvvägs, och njuter av lässtunderna. Swärd har redan fått en utmanare…

Det här inlägget postades i Allmänt & övrigt, Av Dolly och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

