Än så länge jämnt skägg!

I mitt bibliotek har jag satt upp en lapp för att följa framstegen med att minska antalet olästa böcker i bokhyllan, och än så länge är det alltså lika; 2 nya in och 2 lästa (har läst ytterligare två i år, men de var låneböcker och räknas alltså inte här).

Hoppas hinna läsa ut Vänta, blinka under helgen, så jag får ligga på minus igen!

Det här inlägget postades i Allmänt & övrigt, Av Dolly. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Än så länge jämnt skägg!

  1. niclas skriver:

    svar: jag kan förstå att du kallar den för mästerverk. om man är ett riktigt fan av historien har man ju ganska mycket att sätta tänderna i. än så länge är ”kafka på stranden” hans absoluta mästerverk, enligt mig. fast jag antar att han har skrivit en hög andra böcker som inte ens finns engelsköversatta ännu. IQ84 är jag nyfiken på

  2. Ping: Håller för ögonen bäst jag kan! | Två träd i en bokskog

Kommentera

