Berlin, på ett par kapitel

Inför Berlinresan på måndag har jag sent omsider lånat Carl-Johan Vallgrens Berlin på 8 kapitel. Tänkte att den inte kan vara annat än perfekt för ändamålet – tre kulturintresserade tjejer som skall tillbringa fem dagar i stan. Förhoppningsvis står det om mysiga kvarter fulla av Vallgrenska anektoter. Kanske kan han tipsa om secondhandshopping och klubbar också?

Det här inlägget postades i Av Sofia, Fackbok, Läsplanering & summering och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Berlin, på ett par kapitel

  1. Marie skriver:

    Den boken har jag missat, den skulle jag ju läst/haft med när jag var till Berlin för några veckor sedan. Får tänka på den till min nästa resa, för fler lär det blir, Berlin är en stad helt i min smak.

Kommentera

