Katalogen

Vårens böcker 2011 damp ned i brevlådan för någon vecka sedan. Här kan vi snacka tegelsten! Jag överlåter nog katalogen till min blogg-partner, då jag vet att jag själv inte kommer sitta och markera alla böcker jag vill läsa. Hur skall man kunna avgöra det? Många av böckerna var dessutom inte ens färdigskrivna vid tillfället då säljtexten lanserades, råkar jag veta…

Kommer det nya böcker under året som jag vill läsa, lär jag bli varse.

Det här inlägget postades i Allmänt & övrigt, Av Sofia, Bokshopping. Bokmärk permalänken.

Kommentera

