Julklappar till mig!

Förra helgen då vi julklappshandlade fick man värdecheckar från Akademibokhandeln, för varje 500-lapp man handlade för fick man en värdecheck värd 100 kronor. Vi gjorde oss förtjänta av tre stycken värdecheckar, och de var jag och handlade upp i veckan = julklappar till mig själv!

Dessa fem böcker fick jag med mig, och fick betala hela 28 kronor :) Riktigt farligt om det jämt skulle vara så billigt att shoppa böcker.

Jag är nog mest sugen på Anneli Jordahl och Gunnhild Öyehaug, så det finns en överhängande risk att just de två blir min julläsning!

Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa ut Vitklädd med ljus i hår

 

Det här inlägget postades i Av Dolly, Bokshopping och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Julklappar till mig!

  1. violen skriver:

    Ah, Utrensning är en av årets topptre hos mig!
    Men det är ingen mysig julläsning direkt men ack så fängslande och angelägen.

    • Dolly skriver:

      Jag sparar den till efter jul tror jag :) Herngren är nog inte heller särskilt munter. Å andra sidan vet jag inte om julläsningen behöver munter…

Kommentera

