Lucia-läsning

Nu, när det är 2,5 timmar kvar av årets luciadag påbörjar jag min lucia-läsning! (bättre sent än aldrig) Rent teoretiskt skulle jag nog kunna läsa ut den före tolvslaget, men jag tror inte att det skulle vara så positivt för morgondagen (då jag verkligen måste plugga och vara sjukt fokuserad hela dagen lång). Det var riktigt länge sedan jag läste något av Maria Lang, så det ska bli riktigt skoj att dyka ner i Vitklädd med ljus i hår.

 

Det här inlägget postades i Allmänt & övrigt, Av Dolly och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

