Bruten tystnad och bokpaket!

Herregud vad dagarna (och veckorna) går fort! Det var inte alls meningen att det skulle bli en hel veckas tystnad här, men Sofia är i Ryssland och jag har haft för mycket annat att fokusera på. Jag har i alla fall läst, så nu ska det inte vara tyst längre.

I veckan fick jag hem ett paket från Bokbörsen. Anledningen till beställningen var Kamillas tips om Kvinnoorkestern. Men att beställa en bok är ju omöjligt när säljaren har massa andra fina böcker att sälja. Francoise Sagan vill jag fördjupa mig, har hittills läst tre titlar av henne, så det finns mycket kvar att upptäcka!

Det här inlägget postades i Allmänt & övrigt, Av Dolly och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

