iBooks

Provocerande med e-böcker? Det tycker jag, men samtidigt kunde jag inte låta bli att ladda ned nästan alla gratis titlar de hade på iTunes på min nya iPhone… återstår att se om jag kommer läsa dem på mobilen dock. Men tänk, där står man och väntar på tunnelbanan en mörk vinternatt… Tåg mot Mörby centrum ankommer om. 25 minuter. Då kan det ju vara skönt att ha en bok i fickan då man prioriterat bort pocketboken för att väskan var för liten.

Det här inlägget postades i Allmänt & övrigt, Av Sofia. Bokmärk permalänken.

En kommentar till iBooks

  1. Bokfetischist skriver:

    De e rätt, på’at så de bloar! Jag har 3GS modellen; lite jobbig att läsa på i längden.

Kommentera

