Lite vilse, ombord på Aniara

Läsningen just nu går väldigt långsamt, och ibland blir det lite väl stora glapp mellan kapitlen. Just nu känner jag mig lite vilse, ombord på Aniara, jag läste första 70 sidorna och sen la jag undan den till förmån för Jane Eyre och läste ingenting i Aniara på över en vecka, nu har jag återupptagit läsningen. Jag tror att Aniara är en sån där bok man måste läsa MÅNGA gånger för att få ihop allt. Jag har förtröstan, läser vidare och är beredd på att börja om igen när jag kommer till slutet.

Projekt; flytta, börjar nå sitt slut, under kommande vecka har jag stor förhoppning om att de sista kartongerna ska bli uppackade och att jag då kan få lite mer läsro! I need it!

Det här inlägget postades i Allmänt & övrigt, Av Dolly. Bokmärk permalänken.

Kommentera

