Dags för skärpning?

Det finns visst folk som gillar oss där ute, för vi har fått pris! Josefin på Nobelprisprojektet gillar oss och Liolej på Ordbloggen tycker också om oss! Och det är ömsesidigt, jag gillar både Josefin och Liolej :)

Jag är ganska dålig på att läsa bloggar ordentligt just nu också, jag har lite tappat lusten till att läsa om litteratur när jag inte hinner läsa så mycket riktig litteratur. Därför hoppar jag över att skicka awarden vidare. Just nu plöjer jag litteratur till min magisteruppsats (och det är ju riktig litteratur, men den är inte egenvald och jag känner nog inte för att skriva om den), men jag är snart klar och då kanske jag kan få lite mer ork till att läsa annat.

Just nu tragglar jag mig igenom The summer I turned pretty av Jenny Han. Det är en av månadens bokklubbsböcker. Det går otroligt segt, jag känner inget driv i historien. Men jag börjar närma mig slutet nu. Har för mig att den är omskriven i bloggosfären med ganska positiva ord, men det har jag lite svårt att förstå just nu.

Ja, vi får se om det blir skärpning fram över och lite mer frekvent bloggande.

Det här inlägget postades i Allmänt & övrigt, Av Dolly. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Dags för skärpning?

  1. Josefina skriver:

    Hejsan! Hoppas att ni uppskattar att få samma award en gång till: http://nothingbutperfection.blogspot.com/2011/11/and-award-goes-to.html

  2. Dolly skriver:

    Josefin: tack :)

    Josefina: Jag tackar och tar emot! Jag hoppas att jag åtminstone får lite mer lust att skriva här fram över, Sofia kan jag tyvärr inte svara för…

Kommentera

